Beheerder toevoegen aan bedrijfsaccount
Het is mogelijk om medewerkers beheerder te maken van uw bedrijfsaccount. Dit is eenvoudig te realiseren door naar de medewerker te navigeren en onder het kopje "Webtoegang" aan te geven dat de medewerker een bedrijfsbeheerder is. De volgende keer dat deze medewerker inlogt zal hij hetzelfde zien als de bedrijfs admin.

Let op! Deze medewerker krijgt inzicht in alle gegevens van de bedrijfsaccount en kan deze wijzigen. Inclusief alle gegevens van andere medewerkers.
Related Articles
Bedrijfsaccount
In dit artikel leggen we uit hoe u een bedrijfsaccount kunt aanmaken en beheren. Heeft u nog geen bedrijfsaccount dan kun u deze aanmaken via onderstaande link: Maak hier uw bedrijfsaccount aan. Inloggen op mijn bedrijfsaccount. Maakt u gebruik van ...
Laadpas koppelen en beheren
Laadpassen zijn een middel om gebruikers te identificeren waardoor een laadpunt kan bepalen óf en tegen welk tarief er geladen mag worden. Deze toegangscontrole en tariefbepaling gebeurd op gebruikersniveau en niet op pasniveau. Dit maakt het ...
Medewerkers beheren
In dit artikel leggen we uit hoe u medewerkers kunt beheren in uw bedrijfsaccount. Heeft u nog geen bedrijfsaccount dan kun u deze aanmaken via onderstaande link: Maak hier uw bedrijfsaccount aan. Inloggen op mijn bedrijfsaccount. Maakt u gebruik van ...
Basics CPO & e-MSP
In dit artikel leggen we kort de basics uit van ons CPO & e-MSP aanbod. Wat is het en hoe werkt het bij Chargewell? CPO CPO staat voor ChargePoint Operator. Dit is ons aanbod voor het beheer van laadpunten. Onder dit aanbod vallen onder andere de ...
Type gebruikersaccounts
Ons systeem maakt onderscheid tussen drie type gebruikersaccounts, particuliere accounts, bedrijfsaccounts en medewerkersaccounts. Hieronder leggen we het verschil uit tussen de drie. Om in te loggen op ons platform maken alle drie de accounttypes ...