In dit artikel leggen we uit welke instellingen u kunt
aanpassen op uw Connect 2 thuislader.
Om instellingen te kunnen aanpassen moet uw Connect 2 en uw
telefoon, tablet of computer op hetzelfde internet netwerk zijn aangesloten.
Laadsnelheid en laadmodus aanpassen.
Login op de laadpaal door in een browser naar de lokale
pagina van de Connect 2 te gaan. De lokale pagina is de naam van de uw Connect met
de toevoeging ‘.local’. Bijvoorbeeld cwlp-001234.local. Deze informatie vindt u
op de sticker in het instructie boekje.
Op het dashboard staat een overzicht van uw laadsessies, en
de status van uw laadpunt. Klik op de 3 streepjes om het menu te open en klik
op ‘Slim laden’
Uw laadpunt is wordt opgeleverd met de ‘Standaard’ laadmodus
geactiveerd. Hierbij worden geen extra optimalisaties gedaan met eventuele
zonnepanelen. Het laadlimiet van het
laadpunt en het huishoudlimiet kunt u hier aanpassen.
Laadlimiet: Hiermee kunt u de limiet van het laadpunt zelf
aanpassen. Bij de installatie is de maximale limiet al vastgesteld en ingesteld.
De limiet kunt u alleen naar beneden afstellen.
Huishoudlimiet: Hiermee kunt u het capaciteitstarief
instellen. Het huishoudlimiet is de limiet van uw gehele huis. Het laadpunt zal
alleen laden wanneer er voldoende capaciteit over is.
Heeft u zonnepanelen? Dan is het mogelijk om 3 verschillende
zonne-laad strategieën in te stellen. Het
is ook mogelijk om een tijdsschema in te stellen.
Algemene instellingen
Klik op de 3 streepjes om het menu te open en klik op ‘Instellingen’
en ‘Algemeen’. U kunt hier de helderhuid
van de LED en het volume van de paslezer piep instellen.
Netwerk instellingen
Klik op de 3 streepjes om het menu te open en klik op ‘Instellingen’
en ‘Netwerk’. Heeft u het wachtwoord van
uw WiFi netwerk aangepast? Pas dit ook hier aan zodat uw Connect2 verbonden
blijft.
Verander nooit de instellingen onder Mobiel netwerk. Uw
Connect 2 heeft een beveiligde simkaart om connectie te maken met onze backend.